Pages

Wednesday, April 13, 2011

50 KAEDAH MENDIDIK ANAK CEMERLANG



Disini saya nak mencerita kan tentang sebuah buku yang dalam koleksi peribadi saya yang bertajuk 
50 KEADAH MENDIDIK ANAK CEMERLANG  yang di cetakan PERTAMA 2003
Terbitan oleh JASMIN ENTERPAISE

Buku ini amat sesuai kepada kepereluan murid2 yang baru ditahap awal dan menegah.Menanamkan nilai2 akhlak ditahappermulaan.ISLAM menyuruh ibu bapa mendidik anak dan memikulkan tanggungjawab itu dibahu mereka. firman allah :( wahai org2 yg beriman ,jagalah dirimu dan keluargamu dari api nerak yang bahan bakarnya adalah manusia dan bebatuan. padanya ada malaikat yang kasar dan bengis yang tidak derhaka kepada allah (dalam menjalankan) apa yang diperintahkan kepada mereka dan selalu mengerjakan apa yang diperintah kan kepada mereka )surah at-tahrim:6



 ------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------
--------------------
Tu je la yang dapat saya cerita kan tentang buku ni......
nak tahu lebih lanjut kena la beli buku ni  ....
Atau boleh email kan pada saya, kalau nak saya cari kan untuk anda....
email:along7920@hotmail.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

manggaonline