Pages

Monday, April 11, 2011

Mengenal diri dan wali allah





Disini saya nak mencerita kan tentang sebuah buku yang dalam koleksi peribadi saya yang bertajuk 
MENGENAL DIRI DAN WALI ALLAH yang di cetakan ke-28 tahun 2008
Terbitan oleh PUSTAKA AMAN PRESS S.D.N , Susunan oleh MUSTAFA MUHAMMAD AL JAYASI(AL-AHMADI).


buku ini mengisah kan mengenai siapa diri kita sebagai hamba allah yg bernama manusia dan mengenal wali allah serta mengupas dengan lebih mendalam serta mudah faham berhubung dengan ilmu tasauf, satu-satunya ilmu yang ditentang hebat oleh segolongan manusia, lebih2 lagi dizamzn akhir2 ini moga2 buku ini dapat kita fahami sedikit sebanyak tentang kekeliruan dan keraguan serta menjadi bacaan dan amalan setiap orang yang ingin membiyai rohani mereka agar subur seimbang dengan sains dan teknologi.



 ------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------
--------------------
Tu je la yang dapat saya cerita kan tentang buku ni......
nak tahu lebih lanjut kena la beli buku ni  ....
Atau boleh email kan pada saya, kalau nak saya cari kan untuk anda....
email:along7920@hotmail.com

1 comment:

  1. Assalamualaikum,

    Saudara, saya dah lama cari buku ni, tapi tak jump-jumpa..boleh tak saudara carikan untuk saya?

    Ni no H/P sy (fik), 0134414468

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

manggaonline