Pages

Wednesday, April 13, 2011

PEMBUKAAN KEPADA YANG GHAIB




Disini saya nak mencerita kan tentang sebuah buku yang dalam koleksi peribadi saya yang bertajuk 
PEMBUKAAN KEPADA YANG GHAIB yang di cetakan KELAPAN 2007
Terbitan oleh PUSTAKA AMAN PRESS SDN.BHD

BUKU INI DITERJEMAHKAN DARI KITAB FUTUL AL- GHAIB KEPADA BAHASA MELAYU YANG DIKARANG OLEH SYEIKH ABDUL QADIR AL-JILANI YANG DITERJEMAHKAN OLEH ABDUL MAJID BIN HAJI KHATIB YANG MENERANGKAN SERBA SEDIKIT TENTANG KEHIDUPAN SEORANG WALI ALLAH YANG TERKENAL .SERTA MEMPUNYAI 80 SYARAHAN BELIAU YANG BERHUBUNG KAIT DENGAN ILMU TASAUF.


 ------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------
--------------------
Tu je la yang dapat saya cerita kan tentang buku ni......
nak tahu lebih lanjut kena la beli buku ni  ....
Atau boleh email kan pada saya, kalau nak saya cari kan untuk anda....
email:along7920@hotmail.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

manggaonline