Pages

Friday, April 15, 2011

RINGKASAN DOA & RAWATAN PENYAKIT 1&2





Disini saya nak mencerita kan tentang sebuah buku yang dalam koleksi peribadi saya yang bertajuk  RINGKASAN DOA & RAWATAN PENYAKIT 1&2 yang di cetakan  PERTAMA 1995
Terbitan oleh PERCETAKKAN WATAN SDN.BHD

BUKU INI DISUSUN OLEH USTAZ AMRAN KASIMIN DAN DATO DR.HARON DIN BERTUJUAN UNTUK MEMUDAHKAN PESAKIT JUGA PARA PELAJAR MENGHAFAL DOA-DOA TAMBAHAN YANG PERLU DALAM BUKU INI. SESUNGGUHNYA AL-QURAN JUGA DITURUNKAN SEBAGAI PENAWAR BAGI SEGALA PENYAKIT YANG DIHIDAPI MANUSIA.DAN INI MENEPATI APA YANG DIAJAR OLEH RASULULLAH DAN MENEPATI SYARIAT ISLAM MENURUT AL-QURAN DANAS-SUNNAH.





 ------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------
--------------------
Tu je la yang dapat saya cerita kan tentang buku ni......
nak tahu lebih lanjut kena la beli buku ni  ....
Atau boleh email kan pada saya, kalau nak saya cari kan untuk anda....
email:along7920@hotmail.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

manggaonline