Pages

Friday, May 20, 2011

Ada 3 Perkara Wanita Paling Senang Masok Surga



Hanya sekadar gambar 

Assalammu'alaikum..... Tajuk saya kali ini yalah tentang 3 perkara ni, wanita paling senang masok surga... senangnya wanita ini masok surga....

Sebenarnya saya tertarik dalam caramah Ustaz Kazim Elias yang saya dapat dari 4shared, yang bertajuk Ustaz Kazim Elias - Cemburu


Apa yang nak saya konsi kan iyalah tantang wanita terlalu mudah masok surga... ada 3 perkara
yang dituntut oleh Allah SWT.
"maka terlebih dituntut atau terlebih up'dal kepada orang perempuan, dituntut kerana Allah SWT seperti bahawa ia nya duduk dalam rumah"

kata Nabi

yang pertama : sembayang 
yang kedua : memelihara faras
dan yang ketiga : to'at pada suami


 masoklah mana - mana pintu surga yang dia nak masok..




Senangnya.....  wanita ni masok surga...
betul ke ni atau saya reka jer ni... nak tahu kena lah degar ceramah Ustaz Kazim Elias yang dibawah ni... supaya allah memberi ramat kepada mu.. wahai pembaca yang budimam...
Semoga Allah memberi kesihata dan rezeki yang berlempah ruah kepada Ustaz Kazim Elias..


Dan sebarang kesilapan harap dimaafkan dan kami meminta keampunan Allah SWT atas yang sedemikian itu kerana tiadalah daya dan upaya melainkan dengan pimpinan dan pertolongan-Nya.
Teguran yang membina adalah amat saya dialu-alukan. .


Sekian. Wa billahi taufiq wasalamu 'alaikum warahmatullahi wabarakaatuh..



   




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

manggaonline